Niniejszy Regulamin ma służyć zapewnieniu bezpiecznego i spokojnego wypoczynku Gości. Dyrekcja Hotelu będzie Państwu wdzięczna za przestrzeganie jego zapisów.
- Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby (doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego). Jeśli Gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że wynajął pokój na jedna dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Goście powinni zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia doby. Opłata za przedłużenie doby równa jest obowiązującej stawce za dobę.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
- Osoby niezameldowane w pokoju mogą przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00. Po godzinie 22:00 Gość ma obowiązek zameldować dodatkowe osoby przebywające z nim w pokoju.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
- Cisza nocna w Hotelu obowiązuje od 22.00 do 6.00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Hotel może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę bez zwrotu poniesionych za pobyt kosztów.
- Należność za pobyt w Hotelu pobierana jest z góry za cały czas pobytu zgodnie z przesłanym potwierdzeniem rezerwacji. Wszystkie należności rozlicza kasa recepcji oraz punkty, w których realizowana jest usługa.
- Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie.
- Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie,
- przechowywanie bagażu (Hotel może odmówić przyjęcia bagażu na przechowanie w terminach innych niż daty pobytu Gościa).
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wartościowych jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w pokoju.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń elektrycznych nie stanowiących wyposażenia Hotelu.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić, czy zatrzasnął drzwi.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą odsyłane na prośbę Gościa na podany adres, na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji Hotel przechowuje pozostawione przedmioty przez 3 miesiące.
- W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Jeśli ta zasada zostanie naruszona, rachunek Gościa zostanie obciążony kwotą 200 zł za konieczność dodatkowego odświeżenia pokoju.
Regulamin przyjęto w 18 punktach.
ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU!
Obowiązki Gości przebywających w Hotelu na wypadek ogłoszenia alarmu ewakuacyjnego
- Opuść pokój gościnny, udając się korytarzem w kierunku wskazanym przez prowadzącego ewakuację lub zgodnie z kierunkami oznaczonymi przez tablice informacyjne.
Zabierz ze sobą tylko najważniejsze lekkie rzeczy, takie jak dokumenty, pieniądze, itp.

- Ostrzeż osoby znajdujące się w niebezpieczeństwie.
- W czasie trwania ewakuacji zachowaj ciszę i spokój, poruszaj się szybkim krokiem bez wyprzedzania innych osób, jeżeli możesz powiadom o pożarze personel Hotelu (Recepcja — zadzwoń z pokoju pod numer 100)
- Nie zatrzymuj się ani poruszaj w kierunku przeciwnym do kierunku ewakuacji (bez wyraźnej konieczności)
- Osoby wchodzące na klatkę schodową powinny jak najszybciej zejść na dół
- W czasie wchodzenia dostosuj szybkość poruszania się do osób znajdujących się niżej. Zastosuj się do poleceń osób koordynujących ewakuację (pracowników Hotelu, strażaków)
- Po wyjściu z Hotelu przejdź do wyznaczonego, bezpiecznego miejsca zbiorki ewakuowanych osób.